Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 1 ud af 11 (105 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 19:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

One.com driver mig til vanvid. Der er simpelhen for mange småting der ikke fungerer. Jeg er ikke en superhaj indenfor hjemmesider, men jeg forventer at supporten kan løse problemer som opsætning af MAIL, også selvom det er en ny IMac, og at man kan bruge kontrolpanelet fra mere end kun een browser. Det virker jo fuldstændig absurd uprofessionelt, at jeg ikke kan bruge Filemanageren fra andet end Internet Explorer. Jeg har ikke brugt IE i årevis og planlægger ikke at gøre det. Og jo jeg kunne vel downloade den og så kun bruge den til det, men det er bare endnu en ting, som pludselig skal være op af bakke.

Jeg vil enormt gerne bare have et webhotel, hvor tingene virker! SÅ derfor.. anbefal mig et, og skriv meget gerne hvorfor du synes det virker. Jeg vil gerne frabede mig anbefalinger af egne produkter, da jeg godt ved hvad der findes, jeg vil gerne have nogle meninger bag ;) Hvis du har meget dårlige erfaringer med en udbyder hører jeg det også gerne, så jeg kan tage det med i mine overvejelser.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pernille,

Jeg vil anbefale dig Meebox af følgende grunde:

- God oppetid

- Billige priser

- Brugervenlig platform

- 1-click-installation

- Rigtig god kundeservice som svarer indenfor ganske kort tid

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 19:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pernille

Jeg kan anbefale en PRO løsning hos Meebox.net som er super stabil - samtidig har jeg aldrig oplevet en bedre kundeservice med kort svartid på mails / tickets eller via. livechat.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 21:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er glad for unoeuro. Fin support med subdomæner samt mail og brugervenlig side. 

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hurtigste servere med flest faciliteter finder du hos webhosting.dk, du finder ingen der er negative omkring dem de er ligeledes dem der har færrest kunder per server, mest plads og ikke mindst flest års erfaring i dk. de har tilbud på et fuldt webhotel til 1 kr lige pt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 21:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan helt klart anbefale hosting4real. Det er Lucas her fra amino som har det og han kan altid fanges her. Han er vildt dygtig og alt kører perfekt ved ham og han er altid klar til at hjælpe.

Han går mere op i kvalitet end kvantitet, og hans ønske er således heller ikke at blive kæmpe stort hostingfirma, men at levere hosting der virker.

Her kan du se lidt mere om den service han leverer.

(Husk det skal tages med et gram salt)

https://www.pingfinity.io/en/charts/index/type/webhosts_dk

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brug UnoEuro.com !

Det virker og der er hurtig support.

Deres administration af webhotellet er meget brugervenlig og de har masser af 1-click installations programmer, wordpress, joomla osv.

Jeg har alle mine hjemmesider der og der har aldrig været problemer med noget.

VH Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille,

Sjovt som man ser forskelligt på det ;-)

Jeg vil ALDRIG vælge andet hotel til min hjemmeside end one.com - I starten var jeg pissed - over de problemer du beskriver med browser etc. men efter jeg installerede WP så logger jeg jo på fra admin siden på WP - og det fungerer perfekt. ;-)

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:
Det virker og der er hurtig support.

Det gør det bestemt, der er bare for lidt plads afsat til dit webhotellet medmindre man kan klare sig med 1 gb. Deres mysql servere er stabile men synes de er lidt langsomme i forhold til webhosting som er de hurtigste.

Side 1 ud af 11 (105 indlæg)