Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætterforening - Hvem vil være med...

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesus. Vil du ikke bare holde dig væk. Det er dårlig stil at ødelægge tråde på den måde Ib.
I andre. HELP! Er ramt af en stalker herinde! 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Har givet dig 1 stjerne Ib, for kunne ikke give ½, jeg synes det her er helt ude på overdrevet. Sad

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Allan !

Det har jg bemærket.

Kender du baggrunden ?

Du synes det er i orden at jeg modtager 4 1 stjerner i løbet at no time ?Wink

For mit allerføreste indlæg i nærværende tråd, hvor jeg roser en anden aminoer (John Hannover, Cookie), og nævner overhovedet intet omkring Ronni Larsen.

Har du læst tråden fra enden af ? Det tror jeg næppe Wink

Men ellers har du det her:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL
Fra RÅD & MAL
Skrevet i går kl. 21:59

Cookie - John Hannover:
RENT vrøvl og det må jeg nok ha lov at skrive om en sådan grov beskyldning mod en der støtter iværksætteri som jeg gør
Yes

Wink Og hjælper mange herinde ganske gratis m.m.

Prisværdigt Yes

 Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 20:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja Ib, jeg har læst hvert et ord.

Over & Out herfra.

Ha' en rigtig god aften.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Er ramt af en stalker herinde! 
Wink ????

Det må da være dig selv.

4 x 1 stjerne foreløbig til mig fra dig - Hvem er stalker ?????

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:
Ha' en rigtig god aften.

Yes det samme til dig.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gav dig 1 stjerne for at du deltog i debatten uden at bidrage konstruktivt med det indlæg.
Ser det som spam og rygklapperi. Kom dog med noget og bidrag. Læs hvad tråden handler om og hvad det er mit opslag går ud på.
Jeg går ikke så meget op i stjerner men det lyder til du ikke kan sove om natten pga. dette. Det beklager jeg. Men på amino kan man altså give stjerner alt efter hvad man synes om opslaget. Det er vel kun fair nok men så bruger det nu man føler sig forfulgt af dig herinde! Det er jo ikke første gang du ødelægger mine tråde Ib! Ønsker ikke yderligere kommunikation med dig. Det har du også fået at vide rigtig mange gange og alligevel opsøger du mig.!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg henter lige pop-corn og cola og følger tråden her.
Er bedre end TV Skype-TongueOut

Det er også lidt sjovt at sidde og forestille sig hvordan møderne i sådan en forening vil udvikle sig i løbet af bare den første halve time, når man ser indlæggene her.
Forstår ikke helt alt det had, hvis man vil være med, kan man jo bare slutte sig til, og hvis ikke, så bare hoppe videre til næste tråd?
 

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 20:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er frisk - har siddet i andre bestyrrelser og været med til diverse pop-op projekter har startet forskellige arrangementer op og syntes at det er tiltrængt med nye ideer til iværksætter brancehn. indhold kan vi hælde i når vi får talt om ideer og muligheder. 

og til jer andre negative.. så er det fint i ikke vil lege med - for denne verden er i forvejen fyldt med en masse "nej-sigere"

og det er kun dem der er nyssgerrige og som har "grit" der får udført noget som helst.

jeg forbeholder mig til at være nysgerrig, naiv og med en portion gåpåmod.



med venlig Hilsen

Claudio 

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:

Jeg henter lige pop-corn og cola og følger tråden her.
Er bedre end TV Skype-TongueOut

Det er også lidt sjovt at sidde og forestille sig hvordan møderne i sådan en forening vil udvikle sig i løbet af bare den første halve time, når man ser indlæggene her.
Forstår ikke helt alt det had, hvis man vil være med, kan man jo bare slutte sig til, og hvis ikke, så bare hoppe videre til næste tråd?



Ha ha. Lige netop. Forstår ikke alle de negative kommentarer og angreb bare fordi man skriver en tråd om der er nogen som vil være med til at stifte en ny iværksætterforening.
Se bare hvor mange der har bidraget og hvad der er kommet ud af tråden. Ikke særlig meget at bygge videre på må man sige....  
En forening vil nok næppe have personer med som ikke synes det er en god idé eller at der er behov for en ny forening. Underligt de deltager i tråden.

Side 6 ud af 10 (91 indlæg)