Hej |
Jeg har en enmands webkonsulent virksomhed og har stort set intet ekstra affald herfra.
Jeg betaler til ordningen, og mit firma er opsat derhjemme og det affald jeg har, kunne ligeså godt være fra mit privat forbrug!
Jeg omsætter ikke for særlig meget pt. fordi det er meget nyt og jeg har brug for en masse referencer, i forhold til min omsætning kommer gebyret til at udgøre omkring 10% i det samlede regnskab!!!!!!!!!!
Derimod er der masser af håndværkerer i mit område, der benytter sig af denne ordning og gladeligt betaler et væsentlig lille beløb for at komme af med affaldet fra byggeopgaver og renovering og de kan jo lægge det til regningen, uden vi andre aner det og som vi andre skal betale når de laver noget arbejde for os. Så kommer vi andre igen til at betale endnu mere :-)
Jeg tror sgu jeg skal have et affalds gebyr for affald fra papir og administration på mine regninger, så jeg kan få dækket det :-)
Så man kan vel roligt sige at jeg ikke er HELT tilfreds med denne ordning!