Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 7 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg må gerne mene, at du dyrker sex med døde dyr, men hvis jeg siger det og ikke kan bevise det, så er det injurier.

Nu er der desværre ingen lovgivning for om man må have sex med dyr ....  døde eller ej, så dette eksempel kan vel ikke helt bruges Smile

/allan

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 11:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske rigtigt at de enkelte personer ikke kan vurdere objektivt om oplysningerne er valide eller ej...

Men jeg er 100 % sikker i min sag når jeg siger personen er en svindler, og jeg tager gerne konsekvensen for mine udtalelser, derfor er jeg ikke bleg for at fortælle folk om ham..

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Træls situation og havne i, men hvornår er man svindler ?

Når man bestiller vare, men ikke betaler dem er det svindel eller kan det være manden/kvinden pludselig er uden penge ?

man tager penge for en vare man faktisk aldrig har haft eller blev den væk i posten ?

Den er jo lidt svær når der skalalle de beviser til..

 

prøver bare at vende den om

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Nu er der desværre ingen lovgivning for om man må have sex med dyr ....  døde eller ej, så dette eksempel kan vel ikke helt bruges Smile

Jo, for injurier behøver da absolut ikke at omhandle noget ulovligt. Injurier handler om, hvorvidt det er RIGTIGT det man påstår, og om det kan skade den det handler om.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Det har vi forbrugerundersøgelser til... Og desuden med mindre vi taler om store B&O skærme så vil jeg ikke helt sætte det i samme kategori...

Du tager tingene ud af kontekst.

The-shop.dk:

Nu vil jeg bare lige sige at jeg på intet tidspunkt uddyber hvordan jeg er blevet snydt, eller indholdet af handlen, så hvis ovenstående er rettet imod mig, så skal du kende sagens indhold før du kan forstå hvad der reelt er sket...

Din overskrift taler for sig selv. Der er ikke lagt op til en diskussion om indholdet af dit indlæg. Jeg responderer udelukkende på Martin Thorborgs ønske om holdninger til emnet.

The-shop.dk:

Det er jo op til de enkelte at vurdere i hver enkelt sag hvorvidt oplysningerne er valide, vælger du at sige jeg tror ikke på det, så fair nok... Så må du jo leve med risikoen for at lave en handel med ham...

Det er jo problemt i en nøddeskal og som påpeges af M.T. Og hvem siger man kan stole på en budbringers informationer?

Det er ikke med reference til dig, men til hvad den slags kan udvikle sig til, og det er min mening at det ikke hører hjemme på Amino grundet perspektivet i hvad det kan udvikle sig til. Der er tråde som i forhold til formålet med Amino er helt ude af proportioner og deciderede latterlige, og så er der dybt meningsgivende og brugbare informationer og netværksdannelse, det er så M.T´s rolle at vægte mellem dette. Dit indlæg betragter jeg ikke som latterligt, men mener ikke det kan bruges til noget, da jeg ikke kender dig og derfor ved om du bringer valide oplysninger, derved kan det hurtigt ved forkert brug (ikke at jeg skriver du gør det forkert) og dermed udvikle sig til en kællingeklub frem for en iværksætterportal (p.s jeg taler ikke ned om kvinder her, bare et udtryk)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MalerLærlingen:

Træls situation og havne i, men hvornår er man svindler ?

Når man bestiller vare, men ikke betaler dem er det svindel eller kan det være manden/kvinden pludselig er uden penge ?

man tager penge for en vare man faktisk aldrig har haft eller blev den væk i posten ?

Den er jo lidt svær når der skalalle de beviser til..

 

prøver bare at vende den om

Hvornår er man svindler? Når man i ond tro forsøger at franarre andre deres penge, varer eller tjenesteydelser..

Der  er ikke meget at være i tvivl om, hvornår er man tyv? når man bliver fanget i butikken med hænderne i kagedåsen, eller når man bliver dømt i retten?

Jeg vil da mene man er tyv når man bliver taget i gerningen, og ham her er om nogen blevet taget i gerningen!

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan sagtens følge dig the shop, tro mig..

Men tænker bare nogen firmaer får også et varelager hjem eller dropshipping hvor kunden får en vare, men glemmer at betale og så kan virksomheden ikke betale sin leverandør..

Der snakker vi ikke svindel fra virksomheden af, men en kunde der har "fået" en gratis vare 

 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jo, for injurier behøver da absolut ikke at omhandle noget ulovligt. Injurier handler om, hvorvidt det er RIGTIGT det man påstår, og om det kan skade den det handler om.

Ok tak Mikkel jeg skulle bare lige have den ind med skeer ;)

/allan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:
Jeg vil da mene man er tyv når man bliver taget i gerningen, og ham her er om nogen blevet taget i gerningen!

Det kan jeg godt forstå du mener, men sålænge han ikke er dømt kan DU blive dømt for injurier, ved at kalde ham en tyv. Og seælv når han ER blevet dømt, kan han stadig stævne dig. Det kender både Martin og jeg til. Og den slags sager - uanset hvor grundløse de måtte føles, kan trække ud i åprevis, koste dig hundredevis af arbejdstimer, og flere hundrede tusinde i advokatomkostinger, som du aldrig får igen - heller ikke selvom du vinder.

Spørgsmålet er hvor tit man selv har lyst til at løbe den risiko.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Du tager tingene ud af kontekst.

Helt sikkert, hvor kom dit fladskærms eksempel så ind i billedet? for det har absolut intet med dette emne at gøre..

Lagersalg123 - JEN:
derved kan det hurtigt ved forkert brug (ikke at jeg skriver du gør det forkert) og dermed udvikle sig til en kællingeklub frem for en iværksætterportal (p.s jeg taler ikke ned om kvinder her, bare et udtryk)

Muligt, men til enhver tid hellere være med i en kællingeklub der hjælper hinanden end medlem af en iværksætterportal, der støtter op om det beareaukrati svindlere gemmer sig bag.

Lagersalg123 - JEN:
Dit indlæg betragter jeg ikke som latterligt, men mener ikke det kan bruges til noget

Efter at have skrevet med et par stykker på PB kan jeg garantere dig for at min tråd kan bruges til noget, for der er flere her inde der har været meget interesseret i et af hans seneste fup tilbud, og jeg er sikker på at det for dem er rart at vide lidt om personen bag tilbudet... Så det fair nok hvis du ikke kan bruge det til noget, men det er der helt sikkert andre der kan...

Side 7 ud af 17 (162 indlæg)