Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 8 ud af 17 (162 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

The-shop.dk:
Jeg vil da mene man er tyv når man bliver taget i gerningen, og ham her er om nogen blevet taget i gerningen!

Det kan jeg godt forstå du mener, men sålænge han ikke er dømt kan DU blive dømt for injurier, ved at kalde ham en tyv. Og seælv når han ER blevet dømt, kan han stadig stævne dig. Det kender både Martin og jeg til. Og den slags sager - uanset hvor grundløse de måtte føles, kan trække ud i åprevis, koste dig hundredevis af arbejdstimer, og flere hundrede tusinde i advokatomkostinger, som du aldrig får igen - heller ikke selvom du vinder.

Spørgsmålet er hvor tit man selv har lyst til at løbe den risiko.

Det er måske rigtigt, men det er lige så dyrt at føre en sag, som det er at forsvare sig i en sag, og jeg har rimelig grund til at tro at han ikke har midlerne dertil... Så faktisk løber jeg gerne risikoen af en retssag... Og skulle jeg gå hen at tabe, så må han have held at lykke med at kræve sine penge ind, for det får man jo ikke meget hjælp til af det offentlige...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes bare vi skal snakkes ved igen, når du selv har været igennem et par sager. Min erfaring i praksis stemmer ikke overens med din opfattelse af hvor smærtefrit det er, at blive stævnet. Men det finder du måske ud af :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Muligt, men til enhver tid hellere være med i en kællingeklub der hjælper hinanden end medlem af en iværksætterportal, der støtter op om det beareaukrati svindlere gemmer sig bag.

Meget umoden kommentar, og du fortsætter i jeg-jeg-jeg-jeg.. termonologien.

The-shop.dk:
for der er flere her inde der har været meget interesseret i et af hans seneste fup tilbud,

Når noget er for godt til at være sandt, så er det som regel også sådan. Den sidste idiot er ikke født endnu, og der vil fortsat være fantaster der tror de kan købe iPhones til 99 dollars i Kina eller.

Emnet er, skal det være på Amino eller ej: Mit svar til M.T. er nej med de før givne aspekter i hukommelsen.

Det står dig 100% frit for at lave en hjemmeside hvor du tilkendegiver din mening og DU bestemmer, ligesom M.T. afgør hvad der er bedst for hans forretning, uanfægtet hvilken holding du eller jeg har til hans afgørelse. Man kan så følge det eller lade være.

Prøv at holde det objektivt og nøgternt.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kan godt være jeg tager let på det, og det skal man selvfølgelig ikke...

Men det jeg oplever er bare at loven er så dårligt bygget op at den bedre beskytter dem der går i mod dem, end dem der går med den... Og derfor mister man tilliden, og respekten for den..

Og så tror jeg det sidste han tænker på lige nu er en retssag mod mig, han har nok af problemer at gøre op med lige pt...

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Meget umoden kommentar, og du fortsætter i jeg-jeg-jeg-jeg.. termonologien.

Det din mening, jeg syntes ikke det var umodent det var min mening, og det er vel det tråden handler om?

Din mening om emnet for og imod? det sku svært at komme med sin egen mening uden at bruge ordet jeg...

 

Lagersalg123 - JEN:

Emnet er, skal det være på Amino eller ej: Mit svar til M.T. er nej med de før givne aspekter i hukommelsen.

 

Og mit svar er da klart, skader det amino, så nej, luk tråden eller drej emnet.. skader det ikke amino, så ja bestemt, lad medlemmerne advare hinanden, så er det jo op til de enkelte at vurdere hvorvidt de vil følge de advarsler der måtte opstå..

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvad med at man i lignende sager simpelthen fremlagde sagen her på forum, åbent og henvendt til den person man er bange for har svindlet. Hvis den oprindelige kontakt er opstået på Amino er det jo oplagt at begge parter har mulighed for at give deres version af sagen, og så er det op til læserne at vurdere hvem der måtte have ret.

F.eks:

"Jeg har d. X/X solgt et parti X til {Brugernavn}. Jeg har nu her 3 uger senere stadig ikke modtaget nogle penge og vil gerne høre hvad der sker i denne sag!"

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:

Og mit svar er da klart, skader det amino, så nej, luk tråden eller drej emnet.. skader det ikke amino, så ja bestemt, lad medlemmerne advare hinanden, så er det jo op til de enkelte at vurdere hvorvidt de vil følge de advarsler der måtte opstå..

Og så kom man frem til sagens kerne - hvilket var de tilkendegivelser M.T. bad om og han så kan vurdere og derefter vælge at gøre det han mener er bedst for Amino.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

 

Hvad med at man i lignende sager simpelthen fremlagde sagen her på forum, åbent og henvendt til den person man er bange for har svindlet. Hvis den oprindelige kontakt er opstået på Amino er det jo oplagt at begge parter har mulighed for at give deres version af sagen, og så er det op til læserne at vurdere hvem der måtte have ret.

F.eks:

"Jeg har d. X/X solgt et parti X til {Brugernavn}. Jeg har nu her 3 uger senere stadig ikke modtaget nogle penge og vil gerne høre hvad der sker i denne sag!"

 

Det ville være vanvittigt... for formulere du dig forkert her inde i sådan en debat så kan du en kommende politsag/civilsag stå og falde med udskrifter fra Amino hvor du har formuleret dig forkert...

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Og så kom man frem til sagens kerne - hvilket var de tilkendegivelser M.T. bad om og han så kan vurdere og derefter vælge at gøre det han mener er bedst for Amino.

Er du altid provokerende eller er det den tid på måneden?

Jeg skrev lige efter MT valgte at tråden skulle handle om for og imod min mening om emnet, længe før du begyndte at kommentere i tråden...

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 12:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointen er at tage det i opløbet inden nogle begynder at beskylde andre for svindel. Hvis man er i tvivl om man er blevet snydt eller om det hele bare er baseret på en misforståelse, så ville der vil ikke ske noget ved at spørge til sagen på forummet her.

Hvis en person slacker med betalingen eller på anden måde sjusker, så kunne det vel være en ok måde at få rusket lidt op i vedkommende på?

Samtidig kan den "anklagede" få mulighed for at forklare sig, såfremt det hele er en misforståelse, INDEN den ender med direkte beskyldninger om bedrageri

 

Side 8 ud af 17 (162 indlæg)